iphone 5
 
ذهن روشن

طی چند هفته گذشته، شایعات درباره آیفون 5 به اوج خود رسیده بودند. برخی گزارشات حکایت از بکارگیری دوربین 8 مگاپیکسلی در این تلفن همراه دارند و برخی بدنه آن را آلومینیومی می دانند. تعداد بسیاری از شایعات نیز به این موضوع اشاره می کنند که اپل دو ورژن مختلف از این تلفن معرفی خواهد کرد که احتمالا یکی شبیه آیفون 4 خواهد بود و دیگری نسخه کاملا جدیدی از آیفون و به احتمال با صفحه نمایشی بزرگتر خواهد بود.

بزرگترین تغییری که در این کنفرانس، نسبت به کنفرانس های پیشین اپل به نظر می رسد این است که اینبار و بر خلاف روند مرسوم سالهای گذشته، تیم کوک ، مدیر عامل جدید اپل کسی است که آیفون 5 را معرفی خواهد کرد.

آنچه که مسلم است، این کنفرانس، توجه تمامی علاقه مندان به تکنولوژی و حتی رقبا را به سمت خود جلب کرده است. چیزی در حدود یک سال و نیم از معرفی آیفون 4 می گذرد و همین امر، انتظارات از اپل را بیشتر کرده است. آنچه که مسلم است این است که نوآوری و پشتیبانی نرم افزاری درباره محصولات اپل، حرف اول را می زنند و قدرت سخت افزاری، قیمت و .. در درجات بعدی اهمیت قرار می گیرند. بهتر است تنها یک هفته دیگر منتظر بمانیم و ببینیم که تلفن همراهی که اپل، برای رقابت با رقبای سرسخت اش در یک سال آینده معرفی می کند چه خواهد بود!

شما می توانید جزئیات کامل این کنفرانس را برای اولین بار در سایت جی اس ام، به طور زنده و همزمان با اجرای آن پیگیری کنید. اطلاعات بیشتر در این باره، بزودی توسط جی اس ام منتشر خواهد شد.
نظر یادت نره!

from kelly



نظرات شما عزیزان:

jojo
ساعت15:01---24 ارديبهشت 1391
khob akhe man pol nadaram az ina begiram akheeeeeeeeee
benazare shoma chikar konam??????????????


jojo
ساعت23:04---23 ارديبهشت 1391
man az ina mikhamنیما:منم میخوام خو

jojo
ساعت23:04---23 ارديبهشت 1391
man az ina mikham

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, :: 15:6
نیماراد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ذهن روشن و آدرس lightmind.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 43533
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1